Την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τη δασκάλα τους κ. Κουρδουνούλη Θεοφανώ, επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Ασφαλώς… κυκλοφορώ» . Οι … Διαβάστε περισσότερα






