Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης την Τρίτη 20-11-2024 συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς Μαρία Ζαρμπάνη, Μαρία Ζώτου και Αναστασία Θεοχάρη, παρακολούθησαν τη διαδραστική θεατρική παράσταση “Η πριγκίπισσα που βαρέθηκε να είναι πριγκίπισσα” στην παιδική σκηνή του … Διαβάστε περισσότερα




