Το σχολείο μας συμμετέχει σε μια ιδιαίτερα όμορφη και δημιουργική δράση που απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθητές Δημοτικού, στο πλαίσιο του «ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας 2026». Η δράση με θέμα «Βλέπω τον κόσμο ποδηλατώντας» διοργανώνεται από τον Δήμο Λαρισαίων σε συνεργασία … Διαβάστε περισσότερα








