ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ

Ενισχύοντας επιθυμητές συμπεριφορές των μαθητών/τριών μας

Το Σχολείο μας, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα επιστημονικά και παιδαγωγικά δεδομένα, δημιουργεί ένα σύστημα αναγνώρισης και επιβράβευσης σε ομαδικό αλλά και ατομικό επίπεδο, με στόχο την ενίσχυση θετικών στάσεων και συμπεριφορών. 

Σκοπός μας η ανάπτυξη μιας κουλτούρας σεβασμού και φροντίδας στον χώρο που συνυπάρχουμε και δημιουργούμε καθημερινά μαθητές και εκπαιδευτικοί.

Ευρύτερος στόχος μας η συμβολή στη διαμόρφωση ενεργών μαθητών-πολιτών με ατομική και συλλογική ευθύνη για τη χρήση της δημόσιας περιουσίας.

Τα συστήματα επιβράβευσης συνιστούν εξωτερικά κίνητρα, προωθώντας τη γρήγορη εκμάθηση και αυτοματοποίηση αναμενόμενων συμπεριφορών στις οποίες δίνεται έμφαση. Λειτουργούν ως θετική ανατροφοδότηση και ο ρόλος τους είναι ρυθμιστικός για τη συμπεριφορά των μαθητών/τριών.

Προς αυτή την κατεύθυνση την Παρασκευή 2/2/2024 η διευθύντρια του Σχολείου, κ. Μυλωνά Σοφία, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, αμέσως μετά την πρωινή προσευχή, είχαν τη χαρά να επιδώσουν επαίνους στις τάξεις που αναπτύχθηκε η συνεργασία και η ομαδικότητα μεταξύ των μαθητών/τριών για τη διατήρηση μιας οργανωμένης, φροντισμένης και καθαρής αίθουσας.

Επαίνους για τον μήνα Ιανουάριο δόθηκαν στις τάξεις Γ΄, Δ2΄, Ε1΄, Ε2΄ που τήρησαν τα κοινά συμφωνημένα κριτήρια.

Θερμά Συγχαρητήρια στα παιδιά! Συνεχίζουμε δυναμικά την προσπάθεια, ώστε να αποκτήσει καθολικό χαρακτήρα για το 4ο Δημοτικό Σχολείο!

 Είναι θέμα παιδείας!