Το σχολείο μας τίμησε και φέτος την επέτειο του Πολυτεχνείου την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου με μια όμορφη εκδήλωση. Ο δάσκαλος της Δ’ τάξης κ. Βασίλης Τσιλιάκος αναφέρθηκε στο ιστορικό της εποχής και στη μαύρη επταετία που τσάκισε τις ελευθερίες του … Διαβάστε περισσότερα








