Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της Α’ τάξης και στη Θεματική: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ εκπονήσαμε το πρόγραμμα “Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά“. Στα πλαίσια αυτού του Εργαστηρίου, αφού μιλήσαμε για τα δοντάκια, τα παιδιά φτιάξανε οδοντοστοιχίες με διάφορους τρόπους και μάθανε πώς … Διαβάστε περισσότερα







